Bändi

Öiset Kulkijat on vuonna 2005 Kajaanissa perustettu orkesteri joka yhdistää keikoilla niin rautalangan, iskelmän kuin rock musiikin. Bändi on kiertänyt Suomea jo pitkälti yli tuhannen keikan verran ja soittanut muunmuassa monen suomalaisen eturivin artistin lämmitelyorkesterina. Tällaisia on olleet mm. Agents, Yölintu, Tuure Kilpeläinen, Jari Sillanpää, Juha Tapio jne. Onpa orkesteri toiminut aikoinaan myös säetysorkesterina ja pidempi aikaisina kiinnityksinä orkesteri soitti mm. Birgit Ohra-ahon ja Suvi Hiltusen taustalla.

Öiset Kulkijat ovat soittaaneet keikkoja niin tanssilavoilla, ravintoloissa kuin yökerhoissa, eikä yksityistilaisuudetkaan vieraita ole. Viime vuosina bändi on halunnut omalla panoksellaan kunnioittaa Agents ja Topi Sorsakoski kokoonpanoa omilla tribute keikoillaan. Nämä ovatkin saaneet hyvän vastaanoton ja yleisöä myös kiinnostaneet.

"Öiset Kulkijat on musiikkia niille, joiden sydän on säröillä ja hiukset takana.
Nämä kulkijat eivät nimestään huolimatta eksy pimeässä, vaan he vaeltavat sujuvasti iskelmän, rautalangan ja rock and rollin välimaastossa – yleensä siellä varjoisammalla puolella katua."
(Lainaus K40 entisten nuorten bileet mainoksesta)



Laulu, koskettimet, komppikitara - Anssi Vimpari

Soolokitara - Ville Farin

Basso - Timo Pyykkönen

Rummut - Kimmo Juutinen



RECORD UNION / ÖISET KULKIJAT